رویدادها آرشیو خبر ها
حالا بازیکنان تازه وارد درک می کنند که معنای یوونتوس چیست

حالا بازیکنان تازه وارد درک می کنند که معنای یوونتوس چیست

اهداف و برنامه های یووه هرگز تغییر نمی کند، هدف این مجموعه بزرگ تنها و تنها رسیدن به پیروزی و قهرمانی ست، این تیم و بازیکنانش در کنار مدیران انگیزه ای جز رسیدن به قهرمانی های پیاپی و کسب افتخار برای مجموعه بیانکونری ندارند.

 

پاول ندود، بازیکن قدیمی و یکی از مدیران فعلی یووه نیز با تاکید بر این نکته می گوید:

 

تنها کلمه ای که برای ما معنا می دهد، پیروزی ست، در یووه هدف ما هرگز عوض نشده و نمیشود، ما تنها به دنبال پیروزی هستیم و می دانیم این تنها نکته ای ست که ارزش دارد. ما باید در هر بازی و در هر رقابت پیروز شویم. هیچ حریف و رقیبی برای ما تفاوتی نمی کند زیرا ما یک هدف داریم و آن برنده شدن است. و این را از بازی نخست مان نشان خواهیم داد.

 

وی همچنین در خصوص بازی خانوادگی و جو این دیدار و حضور کریس رونالدو معتقد است:

 

حضور در این مکان و دیدار با هواداران در این شرایط همیشه هیجان خاص خود را دارد، اینجا مکانی ست که همه بازیکنان تازه وارد متوجه میشوند که به کجا امده اند و معنای یوونتوس چیست، اینجاست که این تعداد از بازیکنان حضور در مجموعه یووه را درک می کنند و متوجه میشوند راهی چه تیمی شده اند و عضو کدام مجموعه عظیم و معتبری هستند و باید برای رسیدن به اهداف مجموعه بیانکونری نهایت تلاش شان را داشته باشند. اما امسال هیجان دیگری نیز شاهد بودیم و آن حضور کریس رونالدو در میان مان بود، ما با او یک گام جلوتر هستیم و می توانیم یکی از برترین تیم های اروپایی باشیم. در این میان جذب بازیکنان دیگر را نیز فراموش نمی کنیم، امره جان و کانسلو نیز می توانند از بهترین خریدهای تابستانی امسال باشند. ان چیزی که در یووه شدیدا به آن توجه میشود و برای مدیران ارزش زیادی دارد اتحاد و دوستی بازیکنان است، اتحاد تیمی که می تواند کلید اصلی موفقیت ما باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: